Produkty KONSMETAL przechodzą najsurowsze testy jakościowe. Odpowiada to misji Firmy, która opiera się na zaufaniu i trwałych relacjach z Klientami w myśl hasła: „Jakość, Bezpieczeństwo, Zaufanie”. Dlatego też w przypadku potrzeby wsparcia technicznego, pozostajemy do Państwa dyspozycji.
SERWIS FABRYCZNY KONSMETAL
Dbając o dobro Klientów oraz komfort użytkowania naszych produktów prowadzimy pełną obsługę serwisu gwarancyjnego urządzeń marki KONSMETAL.
Oferujemy również serwis pogwarancyjny świadcząc usługi:
- naprawy szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
- otwarcia awaryjnego szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
- konserwacji i przeglądów szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
- remontów, renowacji szaf, sejfów i kas pancernych;
- serwisu okresowego (również innych producentów);
- wymiany i instalowania zamków (również innych producentów);
- zmiany zamknięć (wymiany zamków na inny typ - również innych producentów);
- pomocy przy zmianie szyfrów;
- przeróbki zamknięć skarbcowych;
- uruchamiania zamknięć skarbcowych;
- sprzedaży części zamiennych.
Zapraszamy Państwa do podjęcia współpracy z działem serwisowym KONSMETAL. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Na Państwa życzenie gotowi jesteśmy stawić się na spotkanie celem przekazania wyczerpujących informacji dotyczących współpracy. Umowa zapewnia opiekę serwisową obejmującą usuwanie awarii i dokonywanie napraw oraz systematyczne przeglądy i konserwacje. Nasi pracownicy używają wyłącznie oryginalnych podzespołów oraz posiadają unikalną wiedzę na temat naszych produktów. Po realizacji usług udzielamy gwarancji na wykonane pracę.
Wszelkie zgłoszenia serwisowe prosimy kierować:
- drogą mailową na adres: serwis@konsmetal.pl
- drogą telefoniczną na numer: +48 89 625 37 99 lub +48 89 625 23 01 wew. 46