Serwis

Produkty KONSMETAL przechodzą najsurowsze testy jakościowe. Odpowiada to misji Firmy, która opiera się na zaufaniu i trwałych relacjach z Klientami w myśl hasła: „Jakość, Bezpieczeństwo, Zaufanie”. Dlatego też w przypadku potrzeby wsparcia technicznego, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

SERWIS FABRYCZNY KONSMETAL

Dbając o dobro Klientów oraz komfort użytkowania naszych produktów prowadzimy pełną obsługę serwisu gwarancyjnego urządzeń marki KONSMETAL.

Oferujemy również serwis pogwarancyjny świadcząc usługi:

  • naprawy szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
  • otwarcia awaryjnego szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
  • konserwacji i przeglądów szaf, sejfów i kas pancernych (również innych producentów);
  • remontów, renowacji szaf, sejfów i kas pancernych;
  • serwisu okresowego (również innych producentów);
  • wymiany i instalowania zamków (również innych producentów);
  • zmiany zamknięć (wymiany zamków na inny typ - również innych producentów);
  • pomocy przy zmianie szyfrów;
  • przeróbki zamknięć skarbcowych;
  • uruchamiania zamknięć skarbcowych;
  • sprzedaży części zamiennych.

Zapraszamy Państwa do podjęcia współpracy z działem serwisowym KONSMETAL. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Na Państwa życzenie gotowi jesteśmy stawić się na spotkanie celem przekazania wyczerpujących informacji dotyczących współpracy. Umowa zapewnia opiekę serwisową obejmującą usuwanie awarii i dokonywanie napraw oraz systematyczne przeglądy i konserwacje. Nasi pracownicy używają wyłącznie oryginalnych podzespołów oraz posiadają unikalną wiedzę na temat naszych produktów. Po realizacji usług udzielamy gwarancji na wykonane pracę.

 

Wszelkie zgłoszenia serwisowe prosimy kierować:

  • drogą mailową na adres: serwis@konsmetal.pl
  • drogą telefoniczną na numer: +48 89 625 37 99 lub +48 89 625 23 01 wew. 46